? ??????????????Elegant Moment? ????? ?? ???Rating: 4.3 (64 Ratings)??0 Grabs Today. 18314 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Blue Relaxation? ????? ?? ???Rating: 4.2 (35 Ratings)??0 Grabs Today. 5004 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 14 November 2010

Future???





Kini...
Semua itu telah berlalu...
Segala macam Infosys yg aku kutuk2 dulu..
(nak balik nak balik!!! xmao duduk sini!!
Sekarang itu la yang aku rindu...huhu
Alangkah bes nya Infosys jika nak compare dgn kehidupan Latihan Industri ku ini....=_="
Much better, much fun then this LI yg cukup xsesuai dgn jiwa aku..

Sedang menjalani Latihan Industri yang berbaki hampir sebulan lagi (yey!!!)
Memandangkan UTHM mengubah tempoh LI kepada 6bulan...(dayum)
aku terpaksa LI di sini 3bulan lgi setelah 3bulan dihabiskan di Infosys..
XYBASE SDN BHD akhirnya menjadi tempat aku menghabiskan sisa sebagai seorang student...

Pasni aku da bebas...no more kuliah2 la kan..
But, kita hanya plan, Allah yg tentukan..
Mana la tau aku sambung pulak MASTER (wahhh!!)

Just wait n see haaa...

We (Aku,Nomi,Lala) the three musketeers ni da decide nk continue XYBASE ni memandangkan supervisor aku da offer...
So, buat sementara we agreed la..
But for how long? Only God knows well...
X sangka persahabatan kami bermula Julai 2007 berkekalan sampai ke alam kerja....huhu love u two...(n_n)
Walaupun bermacam dugaan kami bertiga hadapi...


Aku nomi bergado...
Aku lala bergado..
Lala nomi bergado..

Bergado here xsampai tarik rambut la...
Tp perempuan phm kan....msam2 muka tu mesti ada..
Tapi alhamdulillah....kami bertiga masih bersahabat...
Kalo korang tgh baca post ni..
Aku nak mintak maaf kalo aku wat salah ngan kamu2 ya...
Future kita nanti tengok la..

Second plan, dengar2 nya lala nk ajak apply kt Mid Valley lak...
Bertiga jugak tu....huhu

WE WAIT N SEE...

May God bless us and also not forgotten our three more gedikss fren...ida sofi and manti...

p/s : walo apa pun future kita nanti,kad kawin mesti hanta aaaa...




0 ulasan: