? ??????????????Elegant Moment? ????? ?? ???Rating: 4.3 (64 Ratings)??0 Grabs Today. 18314 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Blue Relaxation? ????? ?? ???Rating: 4.2 (35 Ratings)??0 Grabs Today. 5004 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 3 Oktober 2009

selamat ari rayer....




SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...raya sebagai insan berumur 21 tahun...duduk di dapur je le memotong ketupat..haha ..xmcm dulu pagi2 da lesap beraye umah org..yg tuan rumah balik semayang sunat pun belom kott..so sweet~~

raya pertama aku mmg sonok...kedua pun mmg sonok...
tp the worst part of my whole life is raya ketiga...u know what....bila enset seniri ilang..baru la aku paham macamane perasaan org yang frust ilang bende tu...
xsangka...kehangatan dan kegembiraan aku merayakan aidilfitri terbantut dengan peristiwa tersebut...
apa yang menyedihkan ialah kita seniri tau sapa pencurinya...tapi tangan dan kaki ini xmampu nak berbuat apa-apa....hemmm..~~ da le dengar lagu aishah-melukut di tepi gantang ni...sedeh terlebih lak....=p
hanya tuhan mampu membalas pada beliau yang begitu taksub..adakah salah ibubapanya mahupun dia sendiri...bukan niat nk susakan hidup beliau...tp dari beliau terus menyusahkan orang kan...sakiitt sgt ati ni...
gmbo raye aku dlm hset tersebut...so no pic raye to be upload here...ckup le sekadar anak buah aku....=p
aku yang pkai hoot to je laaa...gmbo makan dinner piza raye ke berape ntah...adioss~~






0 ulasan: